Shop Mobile More Submit  Join Login
Furious of the Steam Emperor by NOMANSNODEAD Furious of the Steam Emperor by NOMANSNODEAD
a photomanipulating practice.
cheers!

image MD
Add a Comment:
 
:iconjax1776:
Jax1776 Featured By Owner Mar 31, 2013  Hobbyist Artist
Impressive. :D
Reply
:iconurus-28:
Urus-28 Featured By Owner Dec 23, 2012  Hobbyist Digital Artist
Beautiful photomanipulation and great steam spaceship design :clap:
Reply
:iconakumatriplesix:
akumatriplesix Featured By Owner Jun 2, 2012  Hobbyist Digital Artist
winged wicked!! щ(ಥДಥщ)
Reply
:iconnomansnodead:
NOMANSNODEAD Featured By Owner Jun 4, 2012  Professional Interface Designer
yeah! :headbang:
trims..
Reply
:iconhyxhoratio:
hyxhoratio Featured By Owner May 2, 2012  Hobbyist Digital Artist
Impressive, both design and effect
Reply
:iconnomansnodead:
NOMANSNODEAD Featured By Owner May 2, 2012  Professional Interface Designer
thank you.
Reply
:icondiarment:
Diarment Featured By Owner Dec 17, 2011  Professional General Artist
Really awesome!
Reply
:iconnomansnodead:
NOMANSNODEAD Featured By Owner Dec 21, 2011  Professional Interface Designer
:-)
Reply
:iconroen911:
rOEN911 Featured By Owner Dec 9, 2011  Hobbyist Digital Artist
this is very good
Reply
:iconnomansnodead:
NOMANSNODEAD Featured By Owner Dec 10, 2011  Professional Interface Designer
thank you..
glad you like it :-)
Reply
:icondreamhome:
dreamhome Featured By Owner Dec 4, 2011  Student Digital Artist
this rocks
Reply
:iconnomansnodead:
NOMANSNODEAD Featured By Owner Dec 5, 2011  Professional Interface Designer
:-)
glad you like it.
Reply
:iconjudasziege:
Judasziege Featured By Owner Nov 22, 2011  Hobbyist General Artist
Magnificent! Simply amazing!
Reply
:iconnomansnodead:
NOMANSNODEAD Featured By Owner Nov 23, 2011  Professional Interface Designer
thanks mate! :-)
Reply
:iconflorian-ducros:
florian-ducros Featured By Owner Nov 20, 2011  Hobbyist General Artist
"first time practice." lol AMAZING !
Reply
:iconnomansnodead:
NOMANSNODEAD Featured By Owner Nov 21, 2011  Professional Interface Designer
:-)
Reply
:iconebolabears:
EbolaBears Featured By Owner Nov 14, 2011
Awesome work!
Reply
:iconnomansnodead:
NOMANSNODEAD Featured By Owner Nov 15, 2011  Professional Interface Designer
:-)
Reply
:iconjanneo:
JanneO Featured By Owner Oct 19, 2011  Hobbyist Photographer
Thanks for checking in and leaving a comment! This is a beautiful piece! I have one quite similar in theme and composition:
[link]

What are the odds on that!?...lol

Have a great day!

Cheers,
Janne
Reply
:iconnomansnodead:
NOMANSNODEAD Featured By Owner Oct 21, 2011  Professional Interface Designer
thanks mate!
i'm just checking in yours and yeah i like it..

my work was a practice and i hope i can do it more better next time.
lol. i'm not good enough at digital painting :-)
cheers!
Reply
:iconsirtortoise:
Sirtortoise Featured By Owner Oct 10, 2011
Thats one mean lookin ship dude. Id shit my pants if i saw it
Reply
:iconnomansnodead:
NOMANSNODEAD Featured By Owner Oct 11, 2011  Professional Interface Designer
lol... you'd better be :-)
Reply
:iconlynxander:
Lynxander Featured By Owner Oct 3, 2011  Hobbyist Digital Artist
Wow, cool battleship :) Fun use of elements when patching together :)
Reply
:iconnomansnodead:
NOMANSNODEAD Featured By Owner Oct 4, 2011  Professional Interface Designer
thank you :lolly:
Reply
:iconsireux:
SIREUX Featured By Owner Sep 27, 2011
That is a neat perspective!
Reply
:iconnomansnodead:
NOMANSNODEAD Featured By Owner Sep 30, 2011  Professional Interface Designer
:-)
Reply
:iconxzendor7:
xzendor7 Featured By Owner Sep 10, 2011   Digital Artist
Super PM
It Does Look Like The Ship Is Entering The Atmosphere Hot And Heavy
Reply
:iconnomansnodead:
NOMANSNODEAD Featured By Owner Sep 11, 2011  Professional Interface Designer
:-)
let the imagination works..
Reply
:iconandrewjohncraven:
AndrewJohnCraven Featured By Owner Aug 26, 2011  Professional Traditional Artist
Now that is one furious ironclad of the skies...Fantastic!
Reply
:iconnomansnodead:
NOMANSNODEAD Featured By Owner Aug 30, 2011  Professional Interface Designer
:-) :-) thanks
Reply
:iconzlayter:
zlayter Featured By Owner Aug 25, 2011  Hobbyist General Artist
most brutal ship EVAR!!!!!
Reply
:iconnomansnodead:
NOMANSNODEAD Featured By Owner Aug 30, 2011  Professional Interface Designer
LoL:-)
Reply
:iconbyronwexhome:
ByronWexhome Featured By Owner Aug 23, 2011
EXTRAORDINARY!
Reply
:iconnomansnodead:
NOMANSNODEAD Featured By Owner Aug 24, 2011  Professional Interface Designer
thank you!
Reply
:iconjimmyinwhite:
jimmyinwhite Featured By Owner Aug 22, 2011
star blazers steam punk?
Reply
:iconnomansnodead:
NOMANSNODEAD Featured By Owner Aug 24, 2011  Professional Interface Designer
:-) maybe...
Reply
:iconnils-iver:
Nils-Iver Featured By Owner Aug 22, 2011  Hobbyist Writer
You mean 'Fury' of the steam emperor?
Reply
:iconnomansnodead:
NOMANSNODEAD Featured By Owner Aug 24, 2011  Professional Interface Designer
LoL :-)
Reply
:iconnils-iver:
Nils-Iver Featured By Owner Aug 24, 2011  Hobbyist Writer
Grammar :icondeathstareplz:
Reply
:iconderuuyo:
Deruuyo Featured By Owner Aug 22, 2011  Hobbyist Digital Artist
Gile, awannya bikin gimana tuh? realistic sangat, aku kira foto :iconfroszxd:
Reply
:iconnomansnodead:
NOMANSNODEAD Featured By Owner Aug 24, 2011  Professional Interface Designer
hehe..
btw, itu sebenarnya memang foto makanya masuk kategori photomanipulating, tapi keselurahan gambar ditambah painting, airbrushing, dll sampai mendekati batas fantasi n realita (sci fi).

LoL. trims ya. :-)
Reply
:iconderuuyo:
Deruuyo Featured By Owner Aug 24, 2011  Hobbyist Digital Artist
Ooh ^^ jadi awannya juga ya? dapat dari mana sumber foto begitu? :)
Reply
:iconnomansnodead:
NOMANSNODEAD Featured By Owner Aug 25, 2011  Professional Interface Designer
beberapa foto memang saya punya.. tapi yang lain ada yang googling.:-)
Reply
:iconderuuyo:
Deruuyo Featured By Owner Aug 25, 2011  Hobbyist Digital Artist
Ya :), kan memang foto manipulation bisa didapat dari google juga ^^
Reply
:iconvega218:
vega218 Featured By Owner Aug 22, 2011
excellent job!!And thanks for the valuable comments.
Reply
:iconnomansnodead:
NOMANSNODEAD Featured By Owner Aug 24, 2011  Professional Interface Designer
your welcome :-)
Reply
:iconhalohunter:
halohunter Featured By Owner Aug 22, 2011  Hobbyist Digital Artist
wow epic :)
Reply
:iconnomansnodead:
NOMANSNODEAD Featured By Owner Aug 24, 2011  Professional Interface Designer
thank you!
Reply
:iconvladislav-salata:
Vladislav-Salata Featured By Owner Aug 19, 2011
Amazing as usual, never fail to impress me my dear friend!
Reply
:iconnomansnodead:
NOMANSNODEAD Featured By Owner Aug 21, 2011  Professional Interface Designer
haha.. thanks n glad you like it..

btw, where have you been all this time my friend?
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
July 27, 2011
Image Size
2.5 MB
Resolution
3840×2160
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
6,897 (1 today)
Favourites
363 (who?)
Comments
125
×